26.10.2012

God helg!

Det går litt fort i svingene om dagen, jobben krever sitt og i tillegg utarbeider jeg/vi en detaljert målplan for 2013.
Har vært lenge i  tenkeboksen om hva jeg skal drive med fremover, og har tatt noen valg.
Vil ikke komme med for mange detaljer før jeg har alt i boks, men det blir spennende.
:-)
Blir endel møtevirksomhet og mye planlegging fremover, men det ser jeg frem til nå.

Venner meg til min hvite kjeller, og ser at det kan bli en vane - etterhvert.
Ble litt finere når tingene kom på plass igjen, kommer bilder etterhvert.
Har bestilt brune gardiner med sort trykk jeg skal henge foran den lille kroken vi har fryseskap og lagerplass - da blir det nok litt lunere og mykere.

Slik ser den ut.


I helgen skal vi hjelpe naboen med å rydde ; de skal dessverre flytte... Heldigvis har vi både bil og førerkort, så ser frem til å treffe dem mye likevel.

Nå blir det en rolig fredagskveld her, ønsker deg det samme!

Klemmer, Marianne.


2 kommentarer:

  1. SÅ SPENNENDE MED NYE JOBB!
    VI HAR NOEN VENNER SOM FLYTTER TIL SENJA PÅ SØNDAG..
    IKKJE BARE Å SETTE SEG I BILEN DA;)
    FINE GARDINER!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Du kommer til å elske de nye veggene etterhvert Marianne, du kan bruke SÅ mange farger til hvitt :)
    Spennende å følge med hva du har for planer :)
    Tøffe gardiner, har noe lignende på soverommet i stedet for skapdører :)

    Ha en fin helg !! Beklager at jeg ikke har fått vært innom deg så ofte som jeg pleier, vært hektisk her :)
    klem

    SvarSlett