21.10.2012

Søndag kveld....

...og helga takker snart for seg.
For min egen del har jeg to fridager på starten av uka, og kommer til å fortsette å kose meg litt til. 
:-)

Noen som husker Amoramica?
Det var veldig populært en stund, jeg hadde endel før som jeg har gitt bort underveis.
Da jeg var og plukket ting forleden, fikk jeg med meg litt igjen, uten at jeg helt visste hva jeg skulle gjøre med det.
Det var tresleivene i krukka som reddet det hele, ellers er jeg redd det hadde blitt arkivert på "S" (søppel) eller gitt videre.


Litt dårlig bilde, men jeg regner med at de fleste vet hvordan det ser ut.


Siden jeg fikk tak i ny klokke, var denne i faresonen for arkivering også, men fikk en idé....

Alt er malt lyseblått, og har fått et helt annet uttrykk.



Ser jo at det kanskje blir litt feil med den lyseblå mot grå vegg, men det får duge så lenge.
Har planer om nytt kjøkken etterhvert...


Synes klokka ble kul, i stedet for å male på tall har jeg limt på 4 strass-stener.
Blir med på lasset til julemarkedene.


Nå er stuetaket skinnende hvitt, og bare maling av listene og peisen gjenstår.
Det blir så fint!

Ønsker alle en fin søndagskveld!

Klemmer, Marianne.



4 kommentarer:

  1. Skikkelig lekkert med lyseblått. Du er full av gode ideer !! D

    SvarSlett
  2. Jeg synes det lyseblå ble veldig fint. Og lyseblått og grått går jo godt sammen.

    Den klokka ble kjempestilig.

    Klem

    SvarSlett
  3. SÅ FLINKE DU ER!
    MALING KAN MAN TRYLLE MED:))
    TINGENE DINE BLE KNALL FINE!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  4. nettopp kvittet meg meg amoramica lampene mine i vinduet....men det ble noe helt annet etter en runde med maling...lyseblåttt var nydelig!

    klem tone

    SvarSlett