17.02.2013

Handlenett

God søndag alle sammen!

Søvn og hvile gjør virkelig underverker, jeg føler meg som et nytt og bedre menneske i dag!
Startet helga med å sove 11,5 time fra fredag til lørdag - 
det gjorde godt!

Gårsdagen brukte jeg til å få unna litt husarbeid, så jeg møter en ny uke fri for stryking, bretting av tøy og smårot.
Innredet også en liten kontorkrok i kjelleren, det får komme i et senere innlegg.
Føler meg ikke helt ferdig der enda. ;-)








Noen som husker disse bildene fra et tidligere innlegg?
Jeg farget tre handlenett i kaffe for å få en litt varmere tone på stoffet.
Synes resultatet ble veldig bra.

Har dekorert dem med strykemerker som er kopier av gamle, franske dokumenter, samt 
blonder.




Dette valgte jeg å ha enkelt, og det ble solgt 5 minutter etter at jeg la det ut for salg.
Moro!


Litt koseligere å ha med seg enn en plastpose?

I dag blir det skitur på meg og altmuligmannen, gleder meg!

Vi blogges!

Klemmer, Marianne.

4 kommentarer:

  1. Så skjønne de ble Marianne :)
    Skjønner godt at de blir solgt fort!

    Ønsker deg en herlig søndag :) klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine nett, og mye koseligere å bruke enn disse evige plastposene, ja;) Håper alt går bra for deg fremover nå!

    SvarSlett
  3. Så smart og lekkert :)
    Kjempefine!

    Ha en flott dag, klem :)

    SvarSlett
  4. Romantiske nett du har fått til. Eg har høyrt at te er like fint å tone ned kvitt tøy med. Men, aner ikkje dose.

    SvarSlett