25.02.2013

Husfruene på "Blå"

I går pakket husfruene bilen og dro til Søndagsmakedet på Blå.
Det er i Brenneriveien i Oslo, og noe helt nytt for meg.
Har hørt om det, men aldri vært der.







Vi var ikke helt fornøyd med salget, men stemningen var god.
Mye folk også, selv om de fleste bare var på "titter'n".
Tror ikke vi ble helt enige om vi skal tilbake eller ikke...
:-)

I dag har jeg hatt min første vakt i ny vikarjobb.
Spennende og nytt - tror det kan bli veldig bra!

:-)

Jeg så at det hadde kommet til nye følgere - varmt velkommen til dere!
Så koselig at dere har funnet veien hit til mitt lille rom!

Klem, Marianne.




2 kommentarer:

  1. Var spent på hvordan det gikk på Blå. Kanskje ett marked med mest sus i til jul?
    Ser jeg ikke er særlig aktiv på bloggen, men nå har jeg oppdatert meg på innleggene dine, og liker den litt røffere stilen din.
    Det skapet i gangen, er jo bare sååå fint.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Marianne.
    Ting blir ikke alltid som man håper, men jeg synes nå du er ei driftig dame, jeg, og beundrer alt hva du får til og hva du får ut av døgnet få timer.
    I tilegg til det, har du det så koselig i heimen, atte:).
    Ha fine dager. Kusineklem Farmor

    SvarSlett