09.07.2013

Et prosjekt mindre

Når man har hus og hage er det nok av ting å henge fingrene i, det er nok ikke ukjent for noen.
Vi har begynt å beise terrassene, og jeg må si jeg blir veldig fornøyd.
Liker den grå fargen godt mot de hvite husveggene.
 
 
Plantebordet mitt har fått brun maling, og matcher på et vis hagemøblene. ;-)
Ble kjempefornøyd med det også.
Over bordet har vi hengt opp en staur jeg skal pynte litt etterhvert.

 
Må bytte ut stemorsblomstene i kjelen  og, de skal få komme på hytta og pynte opp der.

 
Stauren vil nok komme litt mer til sin rett når det kommer litt pynt på - her synes den litt dårlig.

 
Har fått hjul på bordet, praktisk når det må flyttes på.


 
Blått i blått mot rust og sink.
 
Jeg koser meg i sommerjobben min - spennende å bruke kreativiteten på litt andre måter enn med maling, lim og papir.
 
Stikk gjerne innom butikken hvis du er på disse trakter!
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 
 


2 kommentarer:

  1. Ja det er alltid nok å henge fingrene i! Men det er deilig å få gjort slike ting, særlig hvis det er noe man stadig venter på å få gjort :)
    Får vel se bilde når det er helt ferdig? God klem

    SvarSlett
  2. Hei Marianne!
    Det er stadig nye prosjekter når en har hus:)
    Og det er jo gøy også da, forandre litt her og der;)
    Det ble kjempeflott hos dere!
    Smart med hjul på platebordet:)
    Masse prosjekter her også, det største er garasjen som er under oppføring...
    Takk for din koselige kommentar, har vært 2 uker uten internett, så nå har jeg mange bloggbesøk å kose meg med;)
    Ønsker deg ei fin helg!

    Sommerklem

    SvarSlett