10.09.2013

Et lite avbrekk

Det har vært en veldig travel periode nå - kjenner den dårlige samvittigheten over alt jeg ikke har rukket på mange uker.
Familie, venner og dere som leser bloggen min har gått for "lut og kaldt vann" - kjenner at jeg er veldig lei meg for det.
 
Jeg er ihvertfall innom og leser innleggene deres, men synes jeg burde være flinkere til å legge igjen noen ord.
JEG BEKLAGER!
 
Nå åpner jeg butikken til helgen, og det begynner å bli litt orden i tilværelsen.
 
ENDELIG!
 
 
 
Heldigvis har vi hytta i Jeppedalen vi kan rømme til når tempoet blir for høyt og telefonene for mange.
Her er det ikke mobildekning eller noen moderne fasiliteter.

 
Vi har derimot peiskos og tente lys.
Deilig å rekke det en lørdag etter jobb - og ha følelsen av at vi har hele helga igjen.


 
Synes det var så fint med den blå gjenspeilingen på hytteveggen.

 
Alt er gjenbruk - bildet på veggen malte min yngste sønn på barneskolen.
Plukker opp fargen i sofaen helt perfekt.
:-)
 
Nå nyter jeg en sårt tiltrengt fridag - legen har viftet med pekefingeren og forordnet mest mulig hvile når jeg kan.
 
(Har kanskje (!?) overdrevet bittelitt de siste ukene....)
 
Ønsker dere alle en riktig fin tirsdag!
 
Klemmer, Marianne.


3 kommentarer:

  1. Så koselig på hytta, og stolen med puffen passer jo perfekt hos dere.

    Ta vare på helsa, Marianne - den kan fort være skjør.

    Klem

    SvarSlett
  2. Take care Marianne ;) og masse lykke til med alt du driver med.


    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  3. Ikke bare jeg som får beskjed om å ta det med ro nei. Tenk på helsa nå Marianne. Du så hva som skjedde meg...
    Ser i hvert fall ut til å være fredelig og koselig på hytta deres. Sånt trenger man!
    Lørdag blir det marked! Og den eneste dagen det er meldt regnvær hele dagen. Vi får se hvordan det går ;)
    Klem klem :)

    SvarSlett