25.09.2013

Noe inn - noe ut

Selv om jeg har et ganske velfylt hjem, betyr ikke det at jeg aldri faller for fristelsen til å kjøpe noe nytt.
Eller gammelt. Helst gammelt.
 
I dag har jeg vært og hentet en gammel dør hos en bekjent - nydelig patina.
 

 
Da måtte denne vike, selv om den også er kjempefin.


I dag har jeg vært i lokalavisa - Eidsvoll Ullensaker Blad.
Veldig morsomt å få vise seg fram og fronte sin egen bedrift!
 
Her sammen med Kari Anne som driver Grønne Hjerter i samme gate.
 


 
Det ligger en butikk til i samme gate, den heter Kammerpikene.
Koselig, liten butikk det også.
Her er vi på tur ned Carsten Ankersvei i flokk - fra venstre meg, Kari Anne og Beate.
 
Reportasjen ligger dessverre ikke på nett - finnes bare i papirutgave.

 
I dag fikk jeg tak i denne stolen på FB.
Sliter litt med tanken på at jeg kanskje må bytte ut en gammel stol jeg allerede har, men tror jeg kan finne på noe lurt.
Ikke lett å få tak i slike rundt her.

 
Det som startet som en kjempemorsom dag ble fort veldig kjedelig - vi fikk nemlig telefon om at noen hadde brutt seg inn på hytta.
Dermed ble det bråstart på fridagen for min kjære som måtte reise opp og spikre igjen vinduer - og så på lensmannskontoret.
I morra drar vi opp for å rydde - gleder meg IKKE!
 
Får ikke gjort noe i dag, så får prøve å nyte det som er igjen av fridagen.
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.


1 kommentar:

  1. Hei Marianne!
    Takk for at du tittet innom,koselig!
    Helt nydelig den døra, elsker slike slitte dører,de har slik fin patina.
    De bærer på en historie.
    Det er ikke alltid jeg er like flink til å ta ut en ting , når en ny kommer inn;)
    Må skjerpe meg der;))
    Herlig stol, også, har en lignende på soverommet.

    Veldig kjedelig med innbrudd, guffent å tenke på at noen har vært inne hos en og snust rundt og ikke minst ødelagt...
    Håper det ikke er så mye ødelagt hos dere.

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett