06.11.2013

Gavedryss - det nærmer seg....

....75000 sidevisninger - og lille julaften har bloggen min "bursdag".
Siden jeg vet at det blir stramt program utover, drar jeg i gang give away nå.
 
Kjersti på Grønn Lykke har igjen sponset meg med en super gave.
Denne gangen fikk jeg et kjøkkenhåndkle, en universalspray og søte svamper.
Sprayen er laget på essensielle oljer, og dufter fantastisk.
Den er dessuten nedbrytbar, og skader ikke naturen.
Merket heter Frøken Flid, og kan godt konkurrere med Durance - både på pris og kvalitet.

Så fort bloggen har rundet 75000 sidevisninger, trekker jeg en person som får dette i gave.

 
 
Jeg har flere produkter selv, og er kjempefornøyd.
 
 
 

 
For å være med i trekningen, kan du gjøre følgende:
 
Du kan like Grønn Lykke på facebook, du finner den siden her
Du kan like siden til Marianne's lille rom på facebook, den finner du her.
Du kan linke dette innlegget til din egen blogg eller facebookside.
Du kan legge deg til som følger på denne bloggen.
Du kan legge denne bloggen inn på bloggrullen din.
Du kan legge igjen en kommentar under dette innlegget.
 
 
I alt har du 6 muligheter til å vinne denne gaven.
 
Jeg håper jeg får muligheten til å trekke en gave til å romjula, inntil da :
 
LYKKE TIL!
 
Klem, Marianne.
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Hei! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen din. Er følger, så det blir to lodd. Mvh.annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  2. Blir selvsagt med på din flotte give away!
    Linker når jeg kommer meg på pc-en:)
    (Titter innom fra mobilen)
    Super premie!
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Da har jeg linket :)
    Er følger og har deg på min bloggroll, da blir det vel 4 muligheter:))
    Krysser fingrene;)

    SvarSlett
  4. Fin gave.Prøver gjerne lykken med 1 lodd.
    Ha ein fin høst! Klem,

    SvarSlett
  5. Åja, åja-- vil svært gjerne ha lodd i detta! Fine blogg du har! Lykke til med 75.000 besøkande!

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil være med.
    6 lykkelodd på meg.

    SvarSlett
  7. Så koselig! Jeg blir gjerne med! 5 lykkelodd til meg :o) Bli gjerne med på min giveaway hvis du har lyst. Jeg feirer 1 årsdag :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  8. Klart eg vil vere med på dette! =)

    Då blir det 6 lodd på denne frøkena! ;)

    SvarSlett