29.11.2013

Snart advent

...og husfruen i Sagmovegen 34 er litt på hæla i forhold til forberedelser.
Det har vært en usedvanlig travel - og morsom, spennende og utfordrende - høst.
Jeg gleder meg over det jeg har fått til på "egen butikk fronten" - men kjenner jo at jeg kanskje bør senke tempoet litt noen dager innimellom.
Nok om det - det er en herlig følelse å være selvstendig samtidig som man kan gjøre en god innsats for andre.
Det gir penger i kassa og pensjonspoeng. ;-)
 
Jeg har hatt et horn liggende - noe min kjære har hatt med seg fra sin barndom.
Nå har det fått jobb som lysfat på avlastningsbordet i stua.
Lysglasset har jeg fått av mamma'n min en eller annen gang - passer supert sammen med noen stjerner.
Enkelt og fint - akkurat sånn jeg liker det.
 


 
De gamle nissene MÅ stå på speilet i gangen - da først kan jeg begynne å kjenne på julestemningen.
Disse stod på et stort maleri i stua i mitt barndomshjem.
Gode minner!

 
På kjøkkenbordet har jeg lagt et kjøkkenhåndkle i rødt og hvitt - akkurat passe til adventstiden.

 
Helgen 7. og 8. desember blir det stor aktivitet på Verket - velkommen innom hvis du er i området!
 
God helg!
 
Klemmer, Marianne.


2 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet til advent :)
    Elghorn er jo helt in.

    Kos deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Marianne! =)

    Eg elskar alt som har med villt å gjere. Kakeboksar, kjøkkengardiner, dukar, serviettar og pyntegjenstandar til jul er alle dekka av....ja nettopp; reinsdyr, elg, og hjortemotiv! Så utruleg stilig du hadde gjort det med det hornet! No trur eg at eg må ut på leit etter nåke liknande! :D

    Stor klem frå Bente

    SvarSlett