05.01.2014

Godt nyttår!

Litt seint i gang med blogging i det nye året, men her er det aldri fritidsproblemer.
I dag lot vi plikter være plikter - og dro på hytta.
Deilig å slippe tv, mobildekning og tv en hel dag.
Bare fyre i svartovnen og nyte utsikten over Øyangen.
Bergansbuksa bekreftet det jeg har mistenkt i det siste - adskillige centimetere mindre rundt midjen.
Klager ikke på det, men det er jo en indikasjon på at man muligens har hatt det litt stritt.
Vel, det er bare å nyte det så lenge det varer - og være glad for at man har mat på bordet og aldri trenger å være sulten.
 
 
Jeg har faktisk lite jobbing denne uka - det er nytt av året. ;-)
Det har skjedd en del forandringer på jobbfronten - skal komme nærmere inn på det når alt er i orden.
 
Det har vært lite før - og etter prosjekter i heimen de siste månedene.
Jeg har hatt varer nok i butikken, og lagrede varer spiser ingenting der de står.
Nå må jeg faktisk begynne å fylle på litt i butikken - da er det fint å ha litt på lur.
Et lite bord og en barnestol kom inn på nyttårsaften(!!) - og jeg grunnet det iført kjole.
:-)
 



 
Hadde en liten plan i hodet, men er litt lei av engler og dilldall.
Derfor ble det en litt røffere stil - men jeg synes det ble fint.
Passet godt med en "duk" på bordet.
 



 
Bruksflatene skal lakkeres med gulvlakk sånn at det kan brukes.
 
Jeg har innsett at jeg ikke greier å bli en blogger som har nye innlegg hver dag - til det er det altfor mye som skjer.
Hadde store planer da jeg startet med bloggen at jeg virkelig skulle være PÅ og ha noe interessant å komme med hele tiden.
Jeg må melde pass på den.
 
Det er likevel hyggelig å se at det er noen som synes det er koselig å følge bloggen min - og nå har det jammen kommet til nye også.
Varmt velkommen!
 
Jeg feirer tre år som blogger - og har en give away.
Innlegget om den finner du her
 
Da blogges vi!
Klemmer, Marianne.


4 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Marianne! Koselig og ærlig innlegg. Å blogge er en frivillig ting, og vi oppdaterer når det passer slik. Jeg syns det er veldig hyggelig både å ha egen dagbok der jeg kan dokumentere og se tilbake, og jeg har "treft" så mange koselige personer, -slik som deg! Med meg blir det litt periodevise oppdateringer. Ha det godt;) Klem

    SvarSlett
  2. Høres supert ut med noen cm klaring på bukselinningen,
    men det kommer jo an på hvorfor det har blitt sånn da, som du skriver. Du må ikke ta deg helt ut på butikk og jobb og alt.
    Veldig fint å følge deg på bloggen iallefall.
    Bordet og stolen ble kjempefint, så det selger du nok fort.
    Lykke til med butikken i 2014.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  3. Så heldig du er sier jeg med de ekstra cm i bukselinningen :) men du må passe på deg selv altså. Høres lurt ut med den hytte turen.

    Håper du har en fin start på det nye året og ønsker deg ei fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg også :o) Koselig å titte innom deg! Bedre med et innlegg i ny og ne når du føler for det enn å stresse. Det skal jo være gøy å blogge :o) Herlig helg ønsker jeg deg! Klem fra Nina

    SvarSlett