28.02.2015

Siste dag i februar

Det har vært en usedvanlig stille februar her på bloggen.
Trivelig å se at det likevel ligger igjen spor etter dere. :-)
Jeg håper jeg snart er helt frisk igjen, influensaen henger fortsatt litt igjen.
Heldigvis er jeg såpass frisk nå at jeg kan være på jobb og drive i butikken, så får jeg heller ta det med ro på hjemmebane.
Selv om jeg snart blir sprø av alt jeg ikke får gjort fordi overskuddet er litt lite enda.
Nok om det.
 
 
I dag var jeg innom bruktbutikken før jeg åpnet butikken, det er lenge siden jeg var der og egentlig var jeg på jakt etter noen store glass til å lage lykter av.
I stedet gikk jeg ut med en eggehøne i keramikk til den nette sum av 25 kroner.
 
 



 
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg falt for den, men den minner meg om en eller annen.
Synes i hvert fall den er både søt og dekorativ.


 
Jeg har pottet om min "Mor med tusen barn" og en av plantene fikk plass på skapet i gangen.
Potta er fra Rema - synes den passet fint sammen med den gamle terrinen.
Oppi terrinen har jeg lagt noen gamle serviettringer i sølv og plett, samt noen ting i sink.
Sånn får det være til jeg kommer på en bedre ide.
 
Da gjenstår det å ønske dere alle en riktig god helg!
 
Klem, Marianne.


2 kommentarer:

  1. Fin egghøne - og er jo snart påske :)

    God helg.
    Klem fra Spania

    SvarSlett
  2. Høna var kul den. Noen ganger finner man noe man bare MÅ HA, uten helt å vite hvorfor. Det er jo snart påske også og da passer den perfekt.
    Klem fra Marit

    SvarSlett