17.07.2016

Bootcamp trinn 2


 
Etter to dager på tur fortsetter vi med prosjekt kjøkken
Det er naturlig nok mannen min som får de tyngste jobbene - jeg bidrar der jeg kan.
Bærer materialer ut i hengeren og rydder der jeg kan.
 
Jeg innrømmer det - jeg misliker rot. VELDIG.
Så det er rett og slett en tålmodighetsprøve for meg å ha kasser, esker og ting stablet overalt.
Kaffetrakteren står på en skammel i tv-stua og det vi trenger i umiddelbar nærhet i en kasse ved siden av.
Resten av maten er stablet i kasser i kjelleren og stenger for et skap vi bruker stort sett daglig.
Vaskerommet fungerer som "kjøkken" - der står det oppvask og enda flere kasser.
Dekketøy og bestikk er pakket i esker og står i bua.
 
Så jeg må virkelig bite i meg trangen til å bli irritert for at jeg ikke får ha det så ryddig som jeg liker å ha det.
 
Fordelen er det at vi blir ferdig med den verste jobben i dag - nemlig all riving.
I morra begynner vi å bygge opp igjen - det starter med at elektrikeren kommer og legger varme i gulvene og ordner stikkontakter.
Så skal vi legge nytt gulv.
 
Og DA kan vi begynne med veggene.



 
70-tallskjøkkenet vårt er en saga blott.
Og vi er snart ferdige med den verste jobben.
 
Så det blir nok bra. ;-)
 
Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli kjempebra, det er jeg sikker på.
    Men det er et fryktelig arbeid mesn det står på.
    Ikke minst alle ting som er lagret over alt.
    Huff ja, gruer alt til den jobben vi er nødt for å gjøre
    her en gang om ikke alt for lenge.
    Gleder meg til å se resultatet av kjøkkenfornyingen hos dere :)
    Lykke til videre :)

    SvarSlett
  2. Dere er flinke. Jeg kvier meg og får ikke en gang satt igang å male kjøkkenet mitt jeg. Gleder meg til du viser oss resultatet. Og artig å følge hele prosessen. Så på, dette går unna.

    SvarSlett