05.07.2016

Long time - no see....

Det har gått noen uker siden siste innlegg.
 
Jeg har kost meg mye ute i sola - hagen krever sitt på starten av sesongen.
Nå har jeg hatt pause fra den jobben og gledet meg over blomstringen.
Inspeksjonsrunden i går fortalte meg at det er på tide å luke litt, plukke visne blader og begynne å klippe frøhamser fra noen av staudene. Men det blir litt seinere i uka.
:-)
I dag skal jeg på venninnebesøk. :-)
 
 
Jeg har begynt ferien - har en uke alene før mannen min begynner sin ferie.
Vi er ferdige med små barn og kan organisere det slik det passer for oss.
 
Og i år er det en ekstra grunn til at vi har valgt å overlappe - vi skal ENDELIG bytte kjøkkenet.
 



Sånn ser det ut nå.
Det fyller selvsagt de funksjonene et kjøkken skal, men det er veldig upraktisk.
Lite benkeplass og lite plass i skapene.
Mener å huske at det er datert 1974, så det er på høy tid å få inn et mer funksjonelt og praktisk kjøkken.
Ikke minst fordi vi faktisk må begynne å tenke på at vi kanskje ikke orker å bøye og tøye så mye om noen år.
 
Vi har valgt kjøkken fra IKEA, gulv har vi kjøpt på Byggmax.
 
I tillegg skal vi legge til noen elementer som vil gi kjøkkenet den landlige stilen jeg er ute etter.
 
Så i sommer blir det før, under og etter-blogger fra kjøkkenprosjektet vårt.
 
 
Ønsker dere alle fine sommerdager og god ferie til de av dere som har startet den!
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 


4 kommentarer:

  1. Blir morsomt å følge med :) Sikkert veldig godt med nytt kjøkken og mer praktisk. Selv om det er koselig det du har nå.

    Sommer klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Ja da går dere en arbeidsom og spennende sommer i møte.
    Blir nok godt å få gjort det.
    Gleder meg til å se hvordan det blir.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å følge deg i kjøkkenprosjektet.

    SvarSlett