01.11.2011

Ferdig med hjertene

Ble ikke noe søm i helga, men i dag er de endelig ferdige!


Synes de ble ganske søte....





Har tatt inn en gammel løk-kasse jeg tenker å ha dem i på messa.


I dag har jeg solgt kafésettet, endelig noen ting mindre å lagre!




Må stramme stoffet litt på den ene stolputa, men det er ikke store jobben. Lørdag bytter det eier!


Nå håper jeg bare at jeg blir kvitt skuvsenga, den opptar litt for mye plass i stua...


Været har vært grått og trist i dag, så nå skal jeg kose meg med spraking fra peisen og tente lys!


                        GOD HØSTKVELD!


                           Klem, Marianne.



1 kommentar:

  1. hjertene er bare nydelige....dem blir nok borte på messa!
    kjenner til dette med plass...deilig å få unna, så det kan startes på nytt igjen ...til våren ;-)

    klem tone

    SvarSlett