25.11.2011

Endelig fredag!

Fredag og to, lange dager til fri disposisjon..
Herlig!!


Merker de siste ukenes ekstrajobbing, og gleder meg til normale dager, selv om jeg elsker jobben min.


I dag har jeg laget i stand en ekstra adventsstake; hadde egentlig ikke tenkt det, men blir så inspirert av alt jeg leser og ser.




Fikk tallene med den siste utgaven av rom123, og da greide jeg ikke å la være.


Var innom Plantasjen etter jobben, og fikk med meg mose, kongler, kunstige epler og lys hjem.




Fatet hadde jeg fra før, og siden det er ganske stort, passer dette godt på spisestuebordet.





På salongbordet står adventsstaken i smijern som vi pleier å ha; fin i kombinasjon med kongler og lysglass i fattigmannssølv.





Naturen lager den fineste pynten!


Blir en stille og rolig kveld, skulle hatt damene på jobben på besøk i morgen, men på grunn av mye fravær måtte jeg dessverre avlyse...
Vel, det kommer flere sjanser!


Tusen takk for hyggelige ord dere legger igjen, jeg seter stor pris på det!




                        Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar