18.11.2011

"Marianne's lille rom" på julemarked

For andre år på rad er "Marianne's lille rom" på julemarked.
Spennende, i fjor solgte jeg greit, i år håper jeg at det blir litt mer omsetning.


Håper en ny vri på salgsutstillingen vil gi større uttelling..






I fjor var jeg dårlig forberedt, og alt stod på bordet; i år har jeg lånt en krakk fra Atle's jobb og har i tillegg en av løk-kassene mine som brytning.


Har heller ikke "en million" småting; de er på jobben til søsteren min på Årnes.


Synes jeg har fått til en bra stand i år!!




Et gammelt vindu har fått speilglass i kobberfarge, begge deler er det broren min som har gitt meg.


I kassen til venstre har jeg hobby - og interiørbøker jeg ikke trenger selv lenger.


Dette blir lagt ut på "Krambua" etter markedet hvis det ikke blir solgt.




Et tablå med glass i diverse varianter.
Madonnafigurene er "bomkjøp" - håper noen andre vil ha dem....




Keramikkegg,( egen produksjon),  og sommerfuglmagneter som min mamma har heklet og donert til videre salg.
Disse ligger i et hvitmalt saltkar i tre.




Løk-kassen er fin til småting og en lampe som får lyspære i morgen... Bare for at skjermen skal holde seg på plass....


I forkant ligger hjertene jeg har sydd i en trådkurv kjøpt på Plantasjen.




Dekorerte flasker foran knaggrekker som trenger et nytt hjem.




Tilslutt : Velkomsten jeg fikk da jeg kom hjem etter å ha dandert stand; koselig med lys og dekorasjon fra naturen på trappa.


Nå venter gullrekka og et godt måltid - muligens også litt godt i glasset for å avrunde en fin fredag!


Kos deg veldig der du er, og ha en fin fredagskveld!


                     Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at det blir lett å bære hjem etter messa - papirpenger veier ikke stort :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlett