24.11.2011

"Nytt" skap

I dag har jeg endelig fått til å rydde inn i skapet....
Synes det ble kjempefint -  takk til min snille mann for at han tok seg tid til å male det før adventstida begynner... <3




Blir et helt annet uttrykk -  og det virker heller ikke så ruvende nå.





Tingene kommer litt mer til sin rett i hvite omgivelser.....




Løk-kassen og gipsbildene i bakgrunnen ble plutselig mye vakrere...




Blonder i glassdøren; ved neste korsvei kommer det på sidene også.
Tok ikke tida til å male skapet inni denne gangen....


Konstaterer at det snart er helg igjen, og første søndag i advent.


Skal bruke lørdagen på å vaske litt og gjøre i stand til besøk av noen kollegaer; det blir en koselig start på adventshelgen.


Kos deg masse der du er! <3


                    Klem, Marianne.



3 kommentarer:

  1. så fint det ble :-)
    Kunne tenke meg å helmale mitt også, men for en jobb ( jeg har bare lysnet det)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Utrolig hva litt maling kan gjøre, bra ble det. De to runde "hatte" eskene var rålekre.

    Tonje :o)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint.
    Klem fra Kirsten R.

    SvarSlett