09.11.2011

Hurra!!

Tidlig på morgenen i dag tikket det inn en melding fra den ene søsteren min : "Alle kulene er solgt! Hurra!!"








Hun var innom i helga og hentet dem, og tok de med seg på jobb i går.
Da hun kom på dagvakt i dag var det tomt!!


Supert for meg, og vi har allerede avtalt at kortene jeg har stående i "Bua" skal leveres dit.


I dag skal jeg være på jobb til klokka 20, det arrangeres noe som heter Åpen Skole.
Da er foreldre og besteforeldre velkommen inn i klasserommene for å følge en kort undervisningsøkt
Koselig, men litt slitsomt....
Snart helg!!






For en herlig start på dagen, håper du også får en like fin dag!!


Velkommen til en stadig økende skare følgere, så koselig at dere vil være med på min reise!




                         Klem, Marianne.





1 kommentar:

  1. Så kjekt at du fekk solgt alle :) Ikkje det at forbausa meg så masse, dei e no kjempefine!

    Klem frå Sissel

    SvarSlett