06.11.2011

Vertinnegave

Med en viss sjenanse tar jeg i mot vertinnegaver fra mine gode venner....


Vi inviterte våre beste venner på middag i går, og de hadde med seg en nydelig gave - blomsterløker i glass med mose og ståltråd-dekorasjon.




Jeg synes det er litt i overkant at de har med seg noe hver gang, men se så lekkert det er!
Helt i "Mariannestil"...





I dag har jeg brukt endel tid på nettet , har lett etter grå eller isblå duker...
Endte opp med grått fra Ellos, blir fargen i advent- og juletiden her i huset. tenker å ha diverse pynt i matt sølv og fattigmannssølv i tillegg.
Juletreet er alltid pyntet i grått, så det blir fint. Tror jeg.
Invitasjoner til familieselskap er skrevet, og kan sendes til uken. Best å være ute i god tid, desember fylles fort opp av ulike gjøremål...
Må bruke en dag på å rydde i julepynten, tror mye skal ut av huset...
Det er en bruktbutikk ikke langt unna, tror de kommer til å få noen esker....


Nå skal jeg la pizzaen synke, og ta et lite glass med røde dråper.


Tilslutt vil jeg ønske nye følgere velkommen, håper dere finner inspirasjon og glede her i Marianne's lille rom!


Tusen takk for alle gode ord dere legger igjen også!


                        Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. nydelig gave...og jeg venter på at sviblene skal komme på butikken...skal kjøpe mange!!!
    Jeg husker ikke nettbutikken ( så den inne på tips& inspirasjon)jeg lager nok ikke for salg!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så lekkert med mose og glass som potte.
    Flott vertinnegave! :)

    SvarSlett