27.12.2011

Deilige fridager

Vi nyter rolige fridager; koselig med besøk som stikker innom og at vi faktisk har tid til å sette oss ned.
Ta en kaffekopp og prate uten at man må se på klokka og alltid rekke noe.




Tenne lys og kjenne at man er der - bare for hverandre..


I dag rakk jeg en snartur innom Anki på Landlige Hjem, en herlig butikk!
Der fikk jeg med meg en fin kasse og en nydelig bok jeg GLEDER meg til å dykke ned i....




Jeg kommer garantert til å dra tilbake dit, flere skatter der jeg virkelig kan tenke meg!!


Fikk litt lyst til å ommøblere litt, deilig med litt forandring!
Fjernet alle duker og fikk veldig lyst til å male salongbord og hjørnebord - får se om det blir noe etter nyttår....




Ønsker deg en deilig kveld!

Klemmer, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar