21.12.2011

Siste skoledag - snart juleferie!

I dag var det siste skoledag, og mange "småtroll" var glade for å ta juleferie.
De fleste voksne også, forresten, det har vært en hektisk og tildels slitsom høst for alle.


Sfo har åpent til og med lille julaften, og jeg har to korte jobbedager.
Nå er det bare kos som gjelder; i morra skal vi bake pepperkaker og på fredag blir det nissegrøt.


Nissevennene ble avslørt i dag, det vil si - jeg ble avslørt i går, men greide å vri meg unna med en forholdsvis tynn forklaring.


Jeg kom på jobb i dag, og fant først en sjokolade i posthylla mi, og på spiserommet stod en papirpose full av herligheter fra Kremmerhuset, blant annet.




På posen hang det et kort med de nydeligste ord; jeg måtte opp i øyekroken og tørke litt tårer...


Jeg fikk også kort i posten da jeg var syk, så hadde en liten mistanke om hvem det kunne være...og jeg hadde rett.


Vår hyggelige resepsjonist har vært min nissevenn - en veldig koselig en også.


Sender henne gode tanker, og synes det er godt at man blir satt pris på!


Til slutt vil jeg takke for hyggelige hilsener - og samtidig minne om give away'en som trekkes etter klokken 14 på fredag.


Ønsker deg en fin kveld!


                      Klem, Marianne.


         

1 kommentar:

  1. Hei Marianne.
    Det skal bli fint med julefri, ja. Så koselig da, med slike hilsner på jobben. Jeg vil ønske deg og dine en riktig god jul.
    Varme julehilsner fra farmor

    SvarSlett