20.12.2011

Prøver noe nytt...

Jeg er av natur skeptisk, og prøver mange ting lenge etter de fleste...


Nå har jeg prøvd meg på å lage en collage av bilder, og må si det ikke var så skummelt å prøve som jeg trodde....



Hvis du klikker på bildet, blir det litt større...


Mens jeg var syk oppdaget jeg Kremmerhuset's nettbutikk, og her er noen av kjøpene.


"JUL" er egentlig en lysestake, men jeg synes det gjorde seg mot de gamle bøkene jeg har i hylla.


"You & me" satte jeg i vinduet på soverommet; en passende tekst til mannen i mitt liv....


Boksen til telys står foreløpig på den gamle kista mi, så får vi se hvor den havner etterhvert.


Lysene kjøpte jeg på Grønn Lykke i dag, min favorittbutikk!


De er norskprodusert av et firma som heter "enjoy" - litt stiv pris, men helt uimotståelige!
Regner med at jeg må ha flere etterhvert....


Nå har jeg akkurat kjørt vår lille solstråle hjem etter noen herlige timer, tre dager igjen til juleferie!!


Velkommen til nye følgere, så koselig at dere finner veien hit til mitt lille rom!


                      Klem, Marianne.

1 kommentar:

  1. Da er du igang med fotoredigering, du kommer til å bli helt hekta en stund. Bare å boltre seg :)
    En liten julehilsen går i posten i dag, og så kan vi jo håpe den rekker fram til jul.
    God jul til deg og dine.
    Klem fra Inger

    SvarSlett