25.12.2011

Første juledag


Det er deilig med en stille og rolig dag, vi har jo mest sånne dager i og med at barna er store nå.


Jeg var først oppe i dag, koselig å tenne i peisen og nyte en kopp kaffe i ro og mak før de andre kom sigende utover formiddagen.


Gikk en tur i det milde været og var en tur på kirkegården og tente lys på graven til Atle's bestefar.


I stad var jeg ute og ristet 20 striesekker nesten frie for gamle kornrester.
Jeg fikk dem for en stund siden av venninnen min, og har vasket noen fra før.


Regner med at naboer og forbipasserende fikk seg litt god (?) underholdning der jeg stod og dengte løs på disse sekkene.


Tror ikke jeg trenger alle, og har en liten plan om noe her på bloggen etterhvert.


Men noen bilder fra et julepyntet bord, ønsker jeg dere en fortsatt god og fredfull jul!






                         Mange klemmer, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar