23.02.2011

Herlige fridager...

..nyter jeg akkurat nå.
I dag hadde jeg min første treningsøkt på mange uker, og formen sitter som ei kule.
Godt å løpe på mølla, bli sliten og ikke være helt vridd likevel.
Da har vel sykdommen reist sin vei for denne gang...forhåpentligvis.

Har gjort endel i "Bua" i dag, men ingenting er ferdig enda, og da synes jeg ikke det er noe moro å vise det fram
Kommer bilder etterhvert.

Jeg tenker endel på hva jeg kan gjøre for å få solgt litt av det jeg lager, jungeltelegrafen jobber litt i mot meg for tida, og responsen på andre nettsteder er dårlig...

Litt synd, jeg har en drøm om å kunne tjene litt på det jeg gjør...

I stedet for positive tilbakemeldinger opplever jeg at det kommer  litt sarkastiske kommentarer og laber stemning når jeg bringer temaet på bane.

Kanskje retter jeg fokuset mot feil mottakergruppe, eller så er det jeg produserer rett og slett ikke noe å satse på....

En tanke slo meg at jeg kanskje skulle prøve meg på "homeparties", med direkte salg uten ventetid på produktene, bortsett fra ved bestillinger av enkelte produkter....

Hmmm..det er en tanke jeg må jobbe litt mer med... Har jo troen på at dette kanskje kan være aktuelt for noen etterhvert, men....

Kanskje drømmen er litt for stor...??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar