27.02.2011

Vm - sysler

De fleste som kjenner meg vet at jeg ikke er veldig opptatt av sport på TV.
I noen sammenhenger sier jeg ikke så mye om det, rett og slett fordi forståelsen ikke er særlig stor, men her hjemme er det opplest og vedtatt at sportsendingene er forbeholdt mannen i huset.

Jeg følger med litt, kan jo ikke unngå å få meg noe, men jeg sitter IKKE foran TV'n og følger med.

Basta.

Jeg har vært endel ute i "Bua", og har gjort unna endel ting. Ryddet litt og sysler litt med en tanke jeg har hatt en stund, og samler mot til å sette den ut i livet.

Sånn er jeg, trenger litt tid til å få ting "på plass" oppi hodet før jeg prøver det ut..


To bilder i samme "gate" som før. Disse skal dekoreres litt til, må bare tenke litt her også for å komme opp med rett ide`.







Tre putetrekk som er dekorert. Disse har ligget en stund, men har ikke hatt inspirasjon til å gjøre noe med dem.




Til påske i fjor dekorerte jeg en mengde keramikk-egg.
Dette er en liten del av dem.

Synes selv de er fine, og har noen inne i en fil der fer-kurv i en hylle.
Det er veldig dekorativt og fint til påske og ellers også.
Disse selges for 35,-/stk.





Dette er ment som bursdagsgave til en jeg kjenner.
Jeg kjøpte en trehvit tavle og har malt den hvit. Bak har jeg limt på et fint papir, og skal legge ved en pakke kritt i pastellfarger.

Håper vedkommende blir glad....

Ønsker alle en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar