01.02.2011

Litt til pynt....

Jeg har egentlig ønsket meg et par gamle vindusfriser til å sette oppå det store skapet i stua.
Disse koster ganske mye og siden jeg er litt utålmodig har jeg istedet laget en ramme med hønsenetting i.
Selvfølgelig med god hjelp av min bedre halvdel.


Den er 150 x 30 cm, og jeg synes den ble fin.
Dette skapet er forøvrig det eneste som skal males og det er en krevende jobb. Jeg er ikke særlig tålmodig og  gjør ikke sånne jobber som er altfor pirkete.


Det blir nok ferdig en gang, må bare vente til mannen i huset har ork til å gjøre det.
Det skal også være blonde i hele glassdøren, men det må settes inn når hyllene er ute.





Jeg har et lite utvalg glassklokker som jeg har samlet på et sted, synes det gjør seg godt mot rammen.

Tar i mot bestilling på rammer, hvis noen er interessert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar