18.05.2011

En travel og innholdsrik uke er over

Endelig litt tid til å tenke på andre ting...
Har hatt det ganske så travelt siden konfirmasjonen, med mye besøk, både som vertinne og som gjest.

Koselig, men det er jammen godt når hverdagen kommer tilbake og rytmen blir som vanlig..




Dagen etter konfirmasjonen kom min sønn med rose til meg...
Han fikk den under konfirmasjonsseremonien, men syntes at mamma fortjente å få den.... Så utrolig koselig!
Nå er den tørket og pryder kjøkkenbordet sammen med et gammelt trau og en steinpotte med "Pletter i luften".

Nydelig mot det hvite bordet, synes jeg.

Vi har antagelig et oppussingsprosjekt foran oss, min kjære og jeg.

Vil ikke si så mye om det før vi har tatt en endelig avgjørelse, men det er spennende. Veldig spennende!

Det er visst tiden for avgjørelser, i dag ferdigstilte jeg et brev jeg håper vil gi meg en bedre og litt mer forutsigbar framtid.

Kommer tilbake til "detaljene" etterhvert, det er ikke særlig lurt å lekke for mye informasjon før rette vedkommende er informert og alt er i orden.

Ønsker deg en fin onsdag, i dag skinner solen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar