03.05.2011

Snøvær??

Hjertet sank i meg da jeg sto opp til snøvær...I DAG passer det ikke....
Har avtalt fotografering av konfirmanten UTE....

Heldigvis har det sluttet å snø, men for en nedtur, da...

Ellers går det fint med forberedelser, var innom en lokal innredningsbutikk ( Grønn Lykke) og bestilte blomster i går.

Har tenkt litt på hva slags blomster jeg skulle velge, hadde det vært opp til meg, hadde det vært store og flotte blomster. Hadde en plan om hortensia, men.....
Av hensyn til konfirmanten, som helst vil slippe hele "styret", har jeg gjort det enkelt.... Valgte ildtopper, både store og små. Eføy som skal slynge seg rundt potter og lysestaker midt på bordet.

Er sikker på at det blir like fint som all verdens oppsatser.

Var hos blomsterhandleren og kjøpte to stemor og en margeritt som jeg plantet i ei sinkbøtte, det skal pynte trappa.




Nå håper jeg bare at snøværet holder seg unna, konfirmasjonsbilder med skiutstyr blir litt for spesielt, selv for meg.....




I morgen skal vi på en liten rundtur...
Levere plantebord, hente tallerkenhylle og kjerrehjul.

Har allerede en bestilling på et plantebord til, spennende....

Ha en fin, og forhåpentligvis snøfri, dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar