22.05.2012

Fornyelse på sparebluss

Jeg har alltid vært opptatt av å finne rimelige løsninger på ting - spesielt etter en periode som enestående forsørger.
På den tiden gikk gutta og deres behov først, og da måtte jeg være kreativ og oppfinnsom for å få det jeg ønsket meg selv til en rimelig penge.


Nå er det mange år siden, men fremdeles er jeg veldig flink til å finne pene ting på lavbudsjett.
Det er også en av tankene som ligger til grunn for "Marianne's lille rom" - som jeg håper å kunne gjøre om til en liten bedrift etterhvert.
Pene ting til en overkommerlig pris.




 Supersøtt sengesett fra H&M Home - litt i overkant av 400 kroner inkludert frakt. Jeg falt pladask - nydelige farger som matcher den gamle senga vår.








Linbeige trådgardiner fra Ellos - totalt 700 kroner for 4 vinduer og en verandadør. 


Synes det ble veldig fint -  ting trenger ikke koste all verden for at jeg skal være fornøyd. 
Synes de siler lyset helt fantastisk - og nå har sommerværet også kommet til Eidsvoll Verk! Herlig!

Ønsker dere alle en riktig fin tirsdag!

Klemmer, Marianne.

3 kommentarer:

  1. Helt enig med deg, Marianne.
    Jeg pleier å si at det spiller ingen rolle hva ting koster, det som betyr noe, er hva jeg må betale.
    Kjempefint sengetøy, og gardinene ble helt nydelige.
    God tirsdag til deg også :)

    SvarSlett
  2. Syns det e supert at ting ikkje treng å koste så masse - og det blir like fint som det som er dyrt :) Eg likar veldig godt å handle på -Nille og Europris - syns dei har mykje fint og billig ;)

    Her var det plutselig overgang frå 7 grader og regn til 20 varmegrader og sol - og eg berre nyt det og stullar og steller ute - blir lite tid til blogg og kommentering, men har prioritert å ta meg ei lita runde i dag :)

    Ønske deg ei fortsatt fin veke!

    Klem

    SvarSlett
  3. God kveld, lille kusine.
    Jo, dette ble fint. Jeg er helt enig med deg, ting behøver ikke å koste så mye. Hva er vel mer gøy enn å få det vakkert med enkle midler. Billige ting kan man med god samvittighet plukke fra hverandre og bruke det man trenger, eller bruke ting i naturen, gratis. Spennende å se hva du finner på neste gang. Ønsker deg og dine en fortsatt fin uke. Farmor

    SvarSlett