11.05.2012

Stoler


For lenge siden hentet jeg disse stolene - nå er de så ferdige de kan bli.
Valgte tilslutt å la de være umalte - synes de er ganske fine med de slitte partiene.
Må nok vaskes en gang til - de var ganske så møkkete.
Setene har jeg trukket om med turkis fløyel.




Bildene er tatt i garasjen, lageret mitt for tiden.
Bakgrunnen er derfor ikke så fin som den burde vært - jeg får legge meg i selen og ta noen flere bilder litt senere.


I går hadde jeg trivelig besøk av en av søstrene mine og en av hennes kollegaer.
Med seg hadde de masse stauder til hagen min - uten at det kostet meg ei krone.
Når det blir litt lettere vær, skal vi grave ut et nytt blomsterbed og plante de ut. Gleder meg til det!


Tilslutt vil jeg takke for alle, hyggelig tilbakemeldinger og ønske nye følgere velkommen hit til mitt lille rom. Det gleder meg at dere ønsker å følge bloggen min!


En riktig god helg ønskes dere alle.

Klemmer, Marianne.

11 kommentarer:

  1. Så koselige disse stolene var;) Og jeg håper du får mange fine og solrike dager så du kan nyte de nye staudene dine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Edny! Vet dessverre ikke om jeg har plass til dem selv, så må vel legge dem ut for salg. Håpet er at de får et hjem der de settes pris på slik de er... :-))
      Klemmer.

      Slett
  2. Stolene ble jo kjempefine da. Likte godt det stoffet du har brukt.
    Hehehe - her bruker jeg også garasjen som lager og maleplass.
    Håper du får en fin helg.
    Klem Elin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - koselig at du tittet innom bloggen min!
      Velkommen tilbake!
      Klem!

      Slett
  3. Stolene ble jo kjempefine da. Likte godt det stoffet du har brukt.
    Hehehe - her bruker jeg også garasjen som lager og maleplass.
    Håper du får en fin helg.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  4. Kjempefine stoler :)

    Stauder er kjekt å få, godt for alt som kan komme igjen år etter år.

    Har skrevet om give-awayen på bloggen,http://mor-ingerhovengen.blogspot.com/2012/05/gavedryssigjen.html#comment-form
    Var på Sport1 i dag, men fant ikke akkurat den jakka jeg var på utkikk etter, så bedre lykke neste gang.

    God helg.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Inger! Jeg ble så glad for staudene - drømmen er å opparbeide en stor og innholdsrik staudehage på mormors vis - så alle bidrag er kjærkomne.
      Har lest om gaven du vant her hos meg, og håper du finner noe fint som den kan være med å bidra til!
      Klemmer.

      Slett
  5. Koser meg alltid når jeg leser bloggen din, Marianne. Så heldig du var med alle staudene. Stoltrekkene hadde nydelig farge.
    Klem, Drude

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, så koselig, Drude! Trivelig at du liker å stikke innom. :-)
      Gleder meg til neste bloggtreff - da skal jeg garantert være med! :-)
      Klemmer.

      Slett
  6. Stolene din ble veldig fine! Og jeg tror du gjore rett i å ikke male dem.
    Så kjekt å få masse stauder - veldig god start på ett flott bed.
    Liker meg så godt her på bloggen din Marianne, alltid like koselige innlegg!
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så koselige ord fra deg!
      Har en drøm om en staudehage på mormors vis - så alle bidrag er kjærkomne og godt mottatt her! :-) En dyr, men koselig drøm å ha!
      Morsomt at du liker stolene - og kjempetrivelig at du liker å lese bloggen min!
      Klemmer.

      Slett