25.06.2013

Det males og det males

Jeg er velsignet med en veldig snill mann.
Nå er han ulønnet "dreng" hos Marianne's lille rom på sjette året - og innsatsen er upåklagelig.
For å si det med hans egne ord: "Jeg liker å sulle litt."
 


 
Sånn ser det ut i garasjen - flere ting som skal pusses opp og fikses på.
Nattbordene var vi på Jessheim og hentet på formiddagen i dag, og skal erstatte de sorte vi har hatt på soverommet hittil.
 
På kjøpet fikk vi med en sengegavl - den står i butikken og skal selges.
Der havner disse også.


 
Vår lille skatt i et rolig øyeblikk.
Husets  yngste sa det så treffende i dag morges: "Det er grådig MYE katt i Dure!"
Mulig jeg ikke husker hvordan kattunger er - jeg synes denne har et fantastisk aktivitetsnivå.... ;-)
Mer enn engang vi har ledd, ristet på hodet og tenkt at det er bra dette er "bare" en katt...
Tilværelsen som småbarnsforeldre er absolutt uaktuell, for å si det sånn... :-D
 
 
 

 
Jeg er litt i sparemodus for tiden, men da vi var på ferie fant jeg dette desilitermålet.
Nydelig i blått og hvitt.
Jeg har et par andre desilitermål i glass også, og må si at det er litt hyggeligere å bruke disse enn de i plast.
På bordet står også et lite fuglebad i smijern jeg fikk til bursdagen av en av mine beste venninner - virkelig en gave det er lagt mange tanker og mye omtanke i.
Det har vært blomster i det, nå tenkte jeg å bruke det til fruktfat.

 
Nå skal jeg nyte et glass iskald Riesling og lese KK Living - det er tross alt ferie enda!
 
Enjoy!
 
Klemmer, Marianne.
 
 
 


2 kommentarer:

  1. For en aktivitet det er på dere :)

    Hvor fant du det fine desilitermålet - ser ut som Green gate...

    Nyt dagene :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Desilitermålet kjøpte jeg i en interiørbutikk i Risør som heter Lille Hvite. Et engelsk merke - ikke Green Gate. :-)

      Slett