08.06.2013

Ferietid

Da er ferien i gang her i heimen, litt dårlig start siden mannen i huset har  vært sengeliggende på grunn av influensa.
Det går over, og helt greit at det kom i begynnelsen av ferien.
 
Jeg har vært på søskenbarntreff i dag, koselig å hilse på langveisfarende slektninger fra Amerika.
24 år siden sist jeg hilste på fetteren min, og det var et hjertelig gjensyn.
 
 
 
Vi var litt færre enn i fjor, men det kan ikke passe for alle hver gang.
Vi er en flott gjeng, synes jeg.
 

 
Nå blir det noen uker med saktegående tempo, så kommer det spennende nyheter til høsten. :-)
Lokalene er i ferd med å fylles opp av ting og tang, og selv om det har blitt litt forandringer underveis gleder jeg meg veldig.
 
Fin helg til dere alle! :-)
 
Klemmer, Marianne.
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar