01.07.2014

Gråvær og trekning av give away

Endelig en fridag - etter 6 dager på jobb kjenner jeg at det gjør veldig godt å ha en rolig morgen uten plikter.
Håper jeg får ha fri de dagene som er åpne i kalenderen nå; kun tre arbeidsdager igjen til ferie!!
 


Været er grått og det er regn i lufta i dag, men jeg er så glad for det!
Har hatt et svare strev med å få vannet nok mens det var så varmt - nå er jeg glad for at naturen hjelper meg litt.
Plenen begynner å bli grønn igjen og flere blomster begynner å åpne knoppene sine.
 




 
Stemorsblomstene jeg plantet i vår holder fremdeles koken, men de begynner å vise tegn til at de snart er fornøyd med sesongen.
Blir nok litt nytt når ferien kommer og jeg får mulighet til å bruke litt tid på hagesenteret.
Turene hittil i år har vært korte og målbevisste.

 
Pelargoniaene mine er store og kraftige nå - de liker også at det regner litt.
Elsker de rustne tønnene mot det hvite drivhuset.
Boddøra skal få stå litt ute i vær og vind til jeg finner ut hva jeg skal gjøre med den.
 
 
 
Mens jeg har trasket i lange ganger på sykehjemmet har jeg jammen rundet 100 følgere - hjertelig velkommen til dere som har funnet veien hit!
Håper dere vil føle dere hjemme her i mitt lille rom!
 
Jeg lovte et gavedryss når bloggen hadde rundet 100 000 sidevisninger og 100 følgere.
Denne gangen har jeg gleden av å gi gaven til Inger som skriver bloggen Mor Inger's Hus.
Du skal få den overlevert personlig, Inger!
Gleder meg til å besøke deg i august!! :-)
GRATULERER!
 
Ønsker dere alle en riktig fin tirsdag!
 
Klemmer, Marianne.
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Koselige sommer bilder, får likesom aldri nok av slike. Ønsker deg en riktig fin sommerdag. Merete-smil :-)

    SvarSlett
  2. Juhu... 1000 takk. Jeg elsker å vinne, men gleder meg minst like mye til at dere kommer i august :)
    Klelm

    SvarSlett
  3. Marianne, jeg håper du får noen gode feriedager nå med ro over seg :)
    Vakre blomster, å stelle med blomster er god terapi!

    Ønsker deg gode sommerdager, fylt med glede og ro i ferien og fylt med kunder når du er på jobb ;)

    god klem <3

    SvarSlett