17.09.2011

En gammel løedør

En gammel løedør har fått ny plass på veggen i tv-stua vår.


Atle fant den til meg på et loft, og tok den med hjem.
Under har jeg en gammel kasse jeg har kjøpt på en lokal interiørbutikk, der har jeg pledd og tepper.
Liker godt disse i blått, de har jeg kjøpt til en billig penge på Jysk.

Det er ingen ukjent sak at jeg liker litt utradisjonelle og "rare" innredningsdetaljer.

Denne har jeg fått mange positive tilbakemeldinger på, og ønsker meg flere!!




Den gamle kassen rommer MANGE pledd og tepper, og selv om den er litt tung å flytte på, er jeg veldig glad i den.

I dag har jeg hatt en stille og rolig dag hjemme, veldig deilig!!

Ønsker deg en fortsatt god lørdagskveld!

Klem, Marianne.




4 kommentarer:

  1. Hei Marianne.
    Kjempeflink er du. Er så artig med blogging. Ta gjerne en titt på bloggen min http://mor-ingerhovengen.blogspot.com/ Jeg skal følge deg, og kanskje du får lyst til å følge bloggen min også - vi har nokså lik smak. Spennende å hente inspirasjon fra `medsøstre`. Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  2. Hei Inger!
    Velkommen til Marianne's lille rom!
    Så koselig at du vil følge bloggen min, jeg gleder meg til å titte innom din blogg også!
    Fint at vi kan inspirere hverandre!
    Fortsatt god kveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Du verden, så moro å se! Koser meg med vakre bilder og ideer!

    SvarSlett
  4. Hei Linda! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Koselig at du tittet innom!
    God søndag!

    Klem, Marianne.

    SvarSlett