27.09.2011

Nyter flotte dager!


Dagene flyr avgårde, nå nyter jeg at det er litt snev av sommer og varme i lufta!
Min yngste sønn har hjulpet meg med å plukke epler i dag, dessverre er det mye dårlig - men en eske blir med meg på jobb i morra.
Forhåpentligvis til nytte og nytelse - min fryser er full av fjorårets høst.
Treet skal igjennom en skikkelig beskjæring, og forhåpentligvis blir det bedre neste år....
Vi har fått et tips om at det lønner seg å plante et rognebærtre i hagen for å skåne eplene for utøy - NESTE år håper jeg det er på plass!

I dag har jeg nytt min faste fridag, vært på trening og hatt besøk av Solstråla - ukas høydepunkt!

Legger ved et lite stemningsbilde fra entréen, der står en teak-kommode fra mitt barndomshjem - hvitmalt og klar for nye oppgaver.
Speil fra House Doctor, det fikk jeg utrolig rimelig hos Kammerpikene, samt lyslykter av egen design og små tresko kjøpt på loppis.

Da vil jeg bare ønske deg en fin kveld, nyt dagene og solen som er meldt!

                        Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar