29.09.2011

Et lite tips om en super nettbutikk

Jeg har oppdaget nettbutikken MillaDill - og er SÅ fornøyd!
Supert utvalg, overkommerlige priser og veldig rask levering!


Mitt siste kjøp er denne lanternen, jeg synes den er veldig fin! Kul!
Den er stor og dekorativ, og med et lilla lys inne matcher det duken perfekt! Har satt et blankt fat under den for å fremheve den enda mer!




Er så fornøyd med dette kjøpet! I tillegg kjøpte jeg en sifonflaske, og prisen var halvparten av det jeg har sett andre steder.
Leveringen er også superrask, varene var hjemme hos meg i løpet av to virkedager!
                     MillaDill anbefales!


Denne gangen kommer også et bilde av hytta, dette er litt av en perle!



Den ser kanskje beskjeden ut, men det er litt av sjarmen!
Beliggenheten er perfekt - uten mobildekning - og med et lite vann et steinkast unna.

Når malingen blir frisket opp, og innsiden blir litt lysere og mer koselig, vet jeg at vi kommer til å ha mye kos her!

Jeg nyter varme høstdager, i dag har vi vært på tur i skogen!

                       Nyt kvelden og solen!

                         Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar