22.09.2011

Inspirert....

Det skjer så mye på mange av bloggene nå med nye bakgrunner og ellers flotte fornyelser, at jeg blir rent inspirert!

Har gjort litt jeg også, forandret litt skrift rundt omkring...
Men nå trenger jeg litt hjelp...

Hvordan får man sånn fin "skråskrift" her man skriver bloggen?

Hjelp mottas med takk, jeg er fremdeles litt novise på dette med blogging..

Ønsker dere en fin torsdag kveld!
Her fyres det i peisen og det er tent masse stearinlys!!




                                        

                                         Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Tenker du på kursiv!? Så velger du jo bare det der du skriver teksten.... Men den fine skråskriften - sånn du har på siden - finner du under utforming og mal og avansert! Truuur jeg det var :P
    Lykke til =)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Jeg prøvde der, men fikk det tydeligvis ikke til. Kursiv ellers kan jeg, men tenkte det er pent med lik skrift i selve bloggen... prøver igjen! God helg!
    Klem. :-)

    SvarSlett