11.09.2011

Utfordrende inngangsparti

Stort sett har jeg full kontroll og grei oversikt over hvordan jeg vil ha det...
Detaljer og komposisjon er som regel ferdig inne i hodet mitt lenge før jeg setter det ut i livet....

Men ikke ved inngangspartiet, på trappa foran huset....
Der har jeg alltid hatt en utfordring, og ikke blitt fornøyd med noe jeg har prøvd å arrangere der.....

Denne gangen synes jeg at jeg har fått det til litt bedre, har samlet tingene litt mer og synes det gir et ryddigere og mer presentabelt uttrykk...



Her er det en litt "udde" samling av forskjellige dekorelementer, noe er kjøpt brukt, noe er kjøpt nytt og noe er fra loft og kott.




Synes tingene tar opp fargene i årstiden og gir et rustikt uttrykk.
De gjør seg også godt mot den hvite veggen.

Her er det stille og rolig i kveld , med fyr i peisen og stearinlys tent overalt.
Det er vel bare å innse at høsten har kommet, selv om vi hadde en nydelig solskinnsdag i går...

Ønsker deg en fin søndagskveld!

Klem, Marianne.

1 kommentar:

  1. Så vakkert du skaper det rundt deg. Mange minner som vekkes hos meg, blandt anna den "lærågåvogna"! Stilig! Kjelke bruker jeg att med juletre- setter "Isolde-nissene" mine på den. Lurt å henge den pent opp på veggen slik, men kan også brukes som en benk for små barn.

    SvarSlett