24.09.2011

En herlig dag!

I dag har vi hatt vår lille solstråle noen timer, og dagen ble tilbragt på hytta...
For nye følgere kan jeg fortelle at vi er avlastningshjem for en liten gutt noen timer i uka - til stor glede og inspirasjon!

For å ta hensyn til hans familie, kommer jeg ikke til å nevne navn eller hvorfor vi er avlastningshjem, men hvis jeg skriver om Solstråla, er det han jeg mener.

Hytta "vår" er egentlig firmahytta til bedriften min mann jobber i, men vi har fått gleden av å pusse den opp, og skal begynne snart.

Jeg gleder meg!!

En knallfarget liten stue skal bli et lyst og vakkert sted å være.

I dag kommer et bilde.... 



Dette vaskesettet står der allerede, og har satt fargevalget.
Det blir en lys drøm med innslag av blått i tekstiler og andre gjenstander.

Heldigvis er det flere blå taburetter, og med litt svart som kontrast, håper jeg det blir fint!

Nå venter en bedre middag, og jeg ønsker deg en riktig god lørdags kveld!

                     Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar