04.09.2011

Kjerrehjul til "besvær"


Uansett hvordan jeg snur og vender på det, har jeg begrenset plass - både ute og inne.
I dag har min kjære ryddet ute i garasjen og i diverse boder, og da kom spørsmålet.... "Hva med disse kjerrehjulene, Marianne?"


Jeg fikk disse hjulene i bytte med en sykkel... og i dag MÅTTE jeg bestemme meg for hvilke som får bli, og hvilke jeg må kvitte meg med....
Endte opp med 3 stykker selv, disse 4 MÅ vekk...

Håper det er noen som har lyst til å kjøpe dem, jeg synes de er altfor fine til å kjøre på dynga...
De minste er ca 50 - 60 cm i diameter, det største ca 1 meter.

Har tenkt ut en cirka-pris, så hvis noen er interessert, er det bare å ta kontakt.

Jeg sliter fremdeles litt med hoste og feber, og det spøker for jobb i morra....

Jeg tenner lys og håper det beste....

Ha en fin søndagskveld!

Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar