11.02.2011

Enkle pulsvarmere

Jeg er ingen racer med strikkepinnene, men har strikket et par enkle pulsvarmere til mannen i huset.
Han spurte faktisk etter det, han liker å gå på ski, men blir ofte kald i glippen mellom jakken og hanskene.
Hadde noen nøster Senjagarn liggende, de har jeg kjøpt på Nille en gang.
Det er et mykt og godt superwashgarn, og pulsvarmerene ble bra... mannen ble fornøyd også...



Har et par madonnafigurer jeg vurderer å selge.
Jeg har hatt de noen år, men blir ikke fortrolig med dem, av en eller annen grunn.

Den største er 47 cm høy, den minste 30 cm.

De er laget av et forholdsvis lett materiale.

Butikkprisen er ca 750 kroner, jeg vurderer å selge dem for 400 kroner, helst samlet.



Send en mail hvis du er interessert......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar