24.02.2011

Ferdig!

I dag har det vært en ganske så "travel" dag, med tannlegebesøk for meg og frisørtime for yngstemann.
Jeg er sår i munnen, dessverre var tannpleieren litt for hardhendt etter min smak... Pleier aldri å vri meg i smerte når jeg er til sjekk, men det gjorde jeg i dag...
Så neste år blir det tannlegen selv, eller ingen sjekk....
Heldigvis null hull og god tannhelse utover det....

Har fått unna et par av prosjektene mine ute i "Bua" også.

I mange år har jeg hatt små minner liggende fra jeg  var liten, men i en pose i en skuff gjør de jo egentlig ingen nytte.




Jeg vet ikke hvor nyttig det er at de er inne i en boks og framme til pynt, men jeg synes det er hyggelig med sånne minner....

Jeg har også gjort ferdig en såkalt "scrapperamme",og er greit fornøyd med resultatet.



I tillegg har jeg ryddet i alt papiret mitt, og har masse jeg håper å få solgt.

Det er nok 2 kilo papir, og jeg selger det for høystbydende over 300 kroner.



Smått....







Remser.....



Kvadrater i pastell.....




A3 og A4 i ymse varianter........




OG ark som er i "riktig" scrappestørrelse.

Jeg har ikke tatt bilde av hvert enkelt ark, så her er det mange flere enn de som synes.

Send en mail hvis du er interessert!

1 kommentar: