05.02.2011

"Loppa"

Eidsvoll Funksjonshemmedes lag har en bruktbutikk i Bønsdalen som kalles "Loppa".
Der er det proppfullt av det meste, og en ren fornøyelse for sånne gjenbruksfriker som meg.



Var der en tur i formiddag, og fant denne vasen i rosa glass og en del av et spiserisett.
Har kjøpt ganske mye der, bl.a flere ting i rosa glass.
På andre bruktmarkeder er det nesten umulig å kjøpe nettopp denne typen glass fordi det er så dyrt, men på "Loppa" får man det for en slikk og ingenting.

Jeg har kjøpt ganske mye der siden jeg oppdaget butikken for et par år siden.



Denne taburetten skal males og få plass på badet. Fargen blir enten hvit eller lyseblå...





Disse sinkeskene har jeg kjøpt på Bohus, den kjeden er også på full fart inn i "shabby chic"- stilen, har jeg registrert....
De er kjempefine, synes jeg , og må bare stå framme til pynt...

I dag har jeg ingen spesielle planer, tror jeg skal dekorere noen lyslykter....
Må bare finne fram servietter, lim og sukker......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar