17.02.2011

Et lite snev av vår....

...IKKE ute, men i vinduskarmen min....



Kjøpte et par "Pletter i luften" i går, og kastet restene av pelargoniaene jeg trodde jeg hadde greid å redde gjennom vinteren.
Får rett og slett kjøpe nye i år, sist vinter greide jeg å holde dem i live vinteren igjennom.

Vel, man kan ikke ha like mye flaks hvert år.....

I morges fikk jeg litt "harehjerte".. Jeg la meg tidlig i går, og våknet før vekkerklokka.. Ble liggende å tenke litt, og plutselig slo det ned i meg at "VI FÅR GJESTER I MORRA!!!" Jeg hadde glemt hele avtalen, og ikke handlet inn noe ekstra....
Huff, for en guffen start på dagen, men jeg våknet ihvertfall grundig....

Heldigvis hadde jeg kort dag på jobb i dag, så mat og drikke er i hus, men likevel.... Snakk om å være laidback...

Nå fyrer jeg i peisen, og håper på varmere vær og mindre snø......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar