08.02.2011

Tida går sakte....

..når man er syk og ikke kan gå på jobb.
Skulle MYE heller vært på jobben enn å slite meg igjennom enda en runde med forkjølelse, men sånn er det...
Legens ordre er tydelig og klar: Hold deg hjemme ut uka og bli frisk!

Har gjort ferdig et par kremmerhus jeg DESSVERRE fant der jeg tørker klær, nå er det nok og vel så det med sånne for ei god stund...




Det ene ble litt rart, jeg satt og strikket i halvmørket og så ikke at jeg hadde brukt to forskjellige farger før jeg hadde felt av... Orket ikke gjøre noe med det, så det får være som det er....




Har også dekorert to notatbøker i dag, det er jo noen sånne "gavedager" som kommer innimellom, og da er det greit å ha noe liggende... Har en liten plan allerede, men det er foreløpig hemmelig.....

Nå skal jeg prøve å finne ut hvordan jeg kan få inn bilder på sidene her på bloggen min, så går nok tida fort.....
Har ikke verdens største tålmodighet når det gjelder sånne ting, men håper jeg finner det ut....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar