21.02.2011

Prøver og prøver..

Det sies at alle gode ting er tre, så jeg prøver igjen....


Har gjort om litt, siden jeg var så flink å vaske huset i helgen.

Her hadde jeg tidligere et hvitt lysfat som tok litt for mye plass.
Det gamle husnummeret gjør nå nytten som et fint underlag for lykten.
I skålen ligger det matte og blanke sølvhjerter, og noen nåler jeg ikke bruker.

De er i forskjellige insektsutforminger, sommerfugler og øyenstikkere. Det ligger også en sommerfugl i glass og noen englevinger der.


Så hadde jeg et bilde av et fint stilleben oppå kjøleskapet, men dette bildet vil visst ikke publiseres....



....trodde jeg... Hender det er lurt å gjenta forsøkene...

Her hadde det hopet seg opp med diverse ting og tang. Jeg har blitt flinkere til å flytte litt rundt på det jeg har og ikke kjøpe nye ting hele tiden.
Dette er en kasse som er satt opp på ene langsiden, og med tre små potter på toppen blir det et helt nytt uttrykk.
Har kjøpt et par planter av den evigvarende sorten, ofte synes jeg det er greit på sånne steder.

Jeg liker de hollandske krukkene godt, og ønsker meg flere, men de er faktisk såpass dyre i innkjøp at det må spares litt.
Får være fornøyd med de to jeg har enn så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar