12.02.2011

Med stigende form kommer kreativiteten fram...

Ganske deilig å kjenne at kroppen snart er frisk.. Har hatt et par netter UTEN å våkne og hosten uteblir med stadig lengre mellomrom... Vidunderlig!

Nå er det noen andre som er under dyner og pledd, 2 av 4 er litt nede for telling "as we speak".

Som vanlig er yngstemann frisk som en fisk, og er på overnattingsbesøk hos en kompis... Av og til lurer jeg på hva han er laget av, siden han sjelden eller aldri er syk....

Jeg har hatt litt mer overskudd i dag, og har gjort litt småtteri, og laget noen bilder.

Var hos frisøren i dag, der er temaet lilla, og jeg ble litt inspirert.

Var innom Europris og kjøpte blå og rød maling som jeg blandet selv.
Limte på bilder før jeg malte og dekorerte med "sølv"lim etterpå.





Jeg har laget noen lignende bilder før, i litt andre farger.



Jeg liker det grå veldig godt, men har egentlig ikke plass til det noe sted, så jeg får håpe noen vil kjøpe det etterhvert....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar