19.02.2011

Nyvasket hus...

..har jeg ikke hatt på noen uker.
Formen har jo vært så som så, og jeg har følt meg som ei vridd skurefille...en riktig godt brukt en....

Men i dag har jeg vasket gulv og støvet er i stor fare for å bli vasket bort om ikke så lenge.....



Jeg bruker gjerne produktene fra Maison Belle, de er tilsatt essensielle oljer i diverse varianter, og skal være uten giftige / skadelige tilsetningsstoffer.

De lukter fantastisk godt, og er milde mot tørre og såre hender, hvis man ikke bruker hansker når man vasker.


I dag kom også en pakke med noen bøker jeg har ventet en stund på.




Tanum.no har et godt utvalg av diverse bøker innen innredning, så jeg er en forholdsvis trofast kunde der.



Dette etasjefatet har jeg kjøpt brukt via et annet nettsted jeg "driver litt" på.
Jeg fant den ene delen på loppis, og la ut en forespørsel om noen hadde et komplett fat.
Det tok litt tid, men nå er det her, og jeg synes det er vakkert!!

Skal tenke litt på hvor det skal få plassen sin....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar