07.09.2011

Endelig på tur tilbake til "normalen"

Fantastiske, to dager uten feber...da spiller det liten rolle av nese og hals fremdeles er litt tette og såre...
Satser på at noen gode netter skal løse det også i løpet av uka.

Jeg MÅ bli helt frisk, har avtalt et par ting i helga, samt at jeg skal stå på torgdag neste helg med alle mine ting og tang....
Håper på bra salg, men ikke for bra salg - da får jeg det veldig travelt fram til julemessa i november....







På formiddagen i går fikk jeg endelig mulighet til å gjøre ferdig noen julekort som har ventet på meg en stund.
Kjøpte en pakke fra Panduro, synes det er kjekt å se litt på forslagene de legger ved, men det blir sjelden helt likt... "Mariannepreget" slår igjennom uansett....
Men de er veldig min stil.
Har også laget noen såper som er dekorert i vintagestil, kommer bilder av dem etterhvert.

Er litt imponert over min eldste sønn på 18, han dro avgårde på skolen i dag med en hel eske av mine egendesignede smykker....
"Det er mange jenter der som er interessert i sånt," sa han da han kom med forslaget...
Tenk så flott å få solgt unna, da!

I dag er det tilbake på jobb, heldigvis kort dag på meg i dag.

Ønsker deg en flott dag der du er!

Klem, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar