21.09.2011

"Himmelsk" velkomst

Ved inngangsdøra har vi en av mine egne knaggrekker - eller pyntevegg om du vil.
Jeg skifter ut dekorasjonen der med ujevne mellomrom, den siste tiden har det vært "himmelsk" dekorasjon.




Englevinger kjøpt på Panduro, skilt kjøpt på Kammerpikene og rustent hjerte kjøpt i en blomsterforretning.



Den vesle sommerfuglen er en magnet, jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i den.




Synes de forskjellige elementene utfyller hverandre og gir et fint og rustikt uttrykk.



                                                     Velkommen til oss!





Nå er det tussmørkt og virkelig høst ute, så her brenner stearinlys i mange kroker.

Jeg gleder meg veldig til i morra, etter mange år skal jeg begynne i kor igjen!

Innen den tid skal jeg nyte en stille og rolig kveld, og jeg håper du gjør det samme!!

                                    Klem, Marianne.



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar